Fast på ön

Godmorgon!
Uppdaterar från All Inclusive-hotellet.
Än så länge vet vi inte om vi får flyga hem idag eller inte.
Men kolla hotellet:




Det ser inte ut som storm, men det blåser jävlar, regnar just nu och åskar...

På flyget hit satt jag brevid en tjej som jobbar som reseledare för just Fritidsresor som vi reser med.
Gissa vem som kom till hotellet med info?
Självklart hon...
Åååååh vad jag tyckte synd om henne, så mkt skit hon fick ta! Det är ju inte hennes fel att det är storm lixom...
Väldigt trevlig tjej!
Nu ska jag gå till baren och supa mig redlös.
Är det All Inclusive så är det ;)

Kommentarer
Postat av: linn

Jag hoppas du har en superbra lördag! :D

Svar: Den får duga :D
Marre

2014-11-29 @ 11:48:25
URL: http://linnsees.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0