På hotellet nu

Sådär ja!
Nu blir det inlägg i en veckas tid igen :)
Jag och min moster är på hotellet nu, (Radisson Blu, precis vid Arlanda).

Det var lite kul när vi checkade in, tydligen är moster lite av en "celebrity" här då hon bor här ofta.
Vi fick uppgraderat rum och en sjujäkla service i baren.



Kramar och många konversationer med receptionister, barpersonal och restaurangpersonal blev det.
Riktigt uppassade blev vi.
Vi tog en Ceasarsallad samt ett glas i baren innan vi gick upp på rummet.

Jag har just tagit en dusch och gosar nu in mig i morgonrocken, puffar upp kuddarna och slår igång TV:n.

Jag ska försöka sova så lite som möjligt inatt då flyget går rätt tidigt, samt att flyget tar ca 6 timmar, så jag vill gärna sova då ist.

Imorgon går flyget 08.15 (tror jag), sen kommer uppdateringarna från LANZA-fucking-ROTE!!! 

Hörs från en 30-gradig varm och solig ö!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0