STEKT FLÄSK!

Åååååh, så underbart!
Solen har stekt på i några timmar, så graderna låg runt 30.
Ni kan ju tänka er hur Johansson/Karlsson låg på ballen som två paschor 🌴☀️

Tyvärr rullade nya moln in och nu duggar det lite.
Så jävla typiskt.
Jag får trösta mig med att jag har lite bränna kvar sen Alanya och att jag har väldigt lätt att bli brun, så jag skulle vilja påstå att jag har fått färg idag :)

Blir det inte mer sol idag så ska vi iväg och handla lite varor igen.
Men imorgon... IMORGON blir det steka vid poolen.
Men som det ser ut här nu så kan det nog bli molnigt resten av dagen, men uppehåll iaf. Det är inte så mörka moln just nu.



Kommentarer
Postat av: anonym

Heta dina ben är ;)

2015-01-11 @ 14:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0