Underbar Tjejkväll

Godmorgon!
Vilken fantastiskt mysig och rolig kväll det var på "Tjejkväll" i Arboga.
Vi började med middag (Caesarsallad) på Ågården, troligtvis den mysigaste restaurangen i hela stan.
Det blev vin och drinkar till det, dock inte till mig då som skulle köra hem. Så en annan fick hålla sig till alkoholfritt 😫



Efter middagen började shoppingen.
ÅÅÅÅÅH vad jag älskade att t.o.m butikerna bjöd på vin så fort man kom in. Det är äkta Girls Night-spirit det!

Jag hittade den perfekta farsdag-presenten tills på Söndag, och även en grej till mamma och lite hårprodukter till mig själv.

Mycket skratt och roliga minnen dök upp.
Lite planer planerades för framtida tokigheter också!

Efter shoppingen gick vi till Stadskällar'n (krog) och tog flera drinkar. Mys deluxe.
Vi alla rundade av strax innan 00-snåret och jag kunde inte vara mer nöjd med kvällen.


Och vet ni?
Nu är det inte långt kvar tills jag ska resa igen!

Jag kommer hem 1 vecka innan Kadir kommer till Sverige, så man är lite solbränd och fin när han kommer ;)


Det är ju självklart vackra Lanzarote jag ska till igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul o skönt framför allt. Jag tycker med om Lanzarote mina barns pappa kommer därifrån. Trevlig resa! Njut:)

2014-11-15 @ 22:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0