Underbara utsikter i Playa Blanca

Wattuuuuuup!!
Nu har vi kommit hem från Playa Blanca.
Vilken otrolig shopping som finns där, jag har köpt en ybersöt klänning i ren bomull. Midsommardröm i bomull skulle man kunna uttrycka sig :)

Allt jag handlat under veckan visar jag nog upp när jag kommer hem, just nu har jag inte ro att packa upp allt och fota.

Vi började på marknaden vid en storbåtshamn och det vart en del shopping där.






Jag provade även på deras speciella Mojito utan alkohol, där de stog och malde sockerrör för hand.
Äckligt sött blev det så den blev ståendes i något hörn nånstans.



Efter marknaden gick turen till en annan hamn i Playa Blanca, med en vackrare strandpromenad än man kan föreställa sig.
Utsikten över havet och alla båtar var fantastiskt, det kändes verkligen exotiskt.







Det gick även ett kryssningsfartyg över till Fuerte Ventura men då hade vi missat bussen hem, tyvärr.

Det sista vi gjorde var ju att lämna tillbaka jackan till Björn på Tequila Lounge. Då gick vi självklart vid min favorit strandpromenad vid La Avenida:





Hihi, glädjehopp A'la carte!





Kommentarer
Postat av: linn

Kolla gärna in min Sheinside tävling på bloggen, kram! :*

2014-11-26 @ 17:50:08
URL: http://linnsees.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0