Utekväll :)

Godmorgon!
Fyyyyy, idag är jag lite bakis kan jag lova.
Moster och jag gick till Tequila Lounge efter att vi hade käkat igår.
Där blev en drink mer än det skulle.
Moster fick dock huvudvärk så hon åkte hem strax vid 21-tiden.
Tyvärr gjorde inte jag det... Och det känns idag alltså.
Det blev en drink till, och han jag skrev om tidigare (som jag träffade sist jag var på Lanzarote, the dude från Dalarna som jobbar på baren) gjorde mig sällskap.
Sen blev det gratis shottar, öl och det blev alldeles för mycket!
Haha!



Senare kom en svensk tjej som jobbar på en annan bar. Hur trevlig som helst!
Efter Tequila Lounge gick vi till ett ställe som (tydligen) brukar vara the one and only Nightclub, Paradise.



Det enda jag gillade där var DENNA!



En apsnygg Cadillac.
Dem tog mig tillbaka till Queens Garden i Alanya ;)
Själv kom jag hem vid 5-tiden imorse och har sovit 4 timmar.
Nu jävlar ska jag sola!
Sova kan jag göra hemma ;)

Kommentarer
Postat av: Natalie

Hejsan!

Hoppas allt är bra med dig :)

Just nu har jag en tävling på bloggen, värde 5000kr. Lottar ut 5olika kit med produkter till killar. Så varför inte ge bort allt till sin pojkvän, pappa, bror eller vad vet jag :)

Skulle vara kul om du ville vara med :)
Kram!

Svar: Ok... Hur gör man då?
Marre


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0