Inspelning med Michael Nyqvist

Hallå!
Jag har inte uppdaterat igen.. Denna gång för att jag var lat ;)

Men förra veckan var jag på inspelning igen. Denna gång med Michael Nyqvist och Dominic Monaghan (Sagan om ringen, Lost).
Jag och en kille till var Gröna Lund's entrévärdar :)
Riktigt kul var det!


Helan och halvan.

Micke kom fram till mig 2 ggr mellan tagningarna, vi talade om allt mellan himmel och jord. Han var hur trevlig som helst!


Jag har alltid tyckt att han ser läskig ut, enda sedan jag såg "Sleep Walker" har han varit läskig i mina ögon och det talade jag om för honom.
Han verkade uppskatta att man var rak och ärlig mot honom och inte bara talade om vilken fantastisk skådespelare han är :)
Han kom fram till mig och sa att jag var söt, också! Och DÄR ändrade jag min åsikt om honom...
Och att få se honom in action var ju hur coolt som helst.
Dominic däremot var lite divig av sig, så honom struntade jag i. Jag var fokuserad på Micke :)

Jag lärde känna massa andra som jag har kontakt med nu, och under lunchen passade vi på att ha lite kul:





Det var en kanondag på Gröna Lund, de som vi jobbade med var hur trevliga som helst men det var en riktigt stressad dag, för dom ;)
Serien kommer gå internationellt nästa vår, på Kanal 5.
Så se till att ni tittar efter 100 Code i rutan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0