Dag 2

Godmorgon!
Herregud så bra jag har sovit inatt.
Vi gick rätt tidigt från Moods för vi var så sjukt trötta, tror vi lämnade stället vid 22-tiden någongång.
Chefen på hotellet frågade om Kadir ville bo där eller inte, men vi löste det rätt bra ändå.
Tvärslocknade på hotellet.
Klockan 02-nånting ringde han och meddelade att han stog utanför och jag fick min fina eskort hem till lägenheten.

Jag kom precis nu, tillbaka i tid för frukosten.
Klagosam som jag alltid är så är inte frukosten så mycket att hurra för, men mätt blir man på det man ändå lägger upp :)



Idag vettetusan hur vädret kommer bli.
Det är molnigt men solen tittar fram på sina ställen.
Undra om vi ska dra oss mot stranden idag eller inte?
Annars blir det nog en långpromenad.
Antingen på Kleopatrasidan eller Östra sidan.
HAMAM orkar jag inte med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0