Dömande folk...

Godmorgon!
Molnen finns här idag också... Men det struntar ju vi i. Idag ska vi till stranden.

Och eftersom det är Tisdag ska vi till Bazaaren och handla frukt, grönt och nötter. Fast det tar vi på Kadirs rast senare...

Jag och mamma letar efter strandstolar också... Någon här i Alanya som vet var man kan köpa såna här:


Vi orkar inte ligga på solsängarna som finns på stranden, de är hårda. Vi vill ha stolar i år...

Inatt när Kadir slutade drog vi till Burger King och drog en burgare innan vi gick hem till lägenheten.
Och såhär på morgonkvisten när jag kommer tillbaka till hotellet får jag väldigt dömande blickar från både personalen (som VET att jag och Kadir är förlovade) och turister som rent ut viskade imorse "jaha, bortamatch på semestern".
Då höll det på att smälla, men istället såg jag ner på dom och förklarade läget och de blev lite generade.
Jävla turister...

NU är det dags för bikini!
Vad ska ni göra idag? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0