Frukost på ballen

Godmorgon!
Idag passade jag på att sova ut, när jag ändå sov på hotellet.
Därmed missade vi frukosten...
Men vad gör det när vi har ett bageri mittemot hotellet :)
Så jag sprang över och handlade några Gözleme och Börek.
Frukost på ballen, inga fel alls :)

Med tanke på vad lite frukost vi äter på hotellet så var detta underbart.
Och så passade vi på att ge kissemissarna lite ost och annat som tydligen var jättegott :)

Idag blir det poolhäng vid hotellet, men jag håller mig under parasollet. Jag brände mig skapligt på Palm Beach igår.



Någon som vet hur jag kan smuggla hem ett sånt här parasoll utan att bli tagen i tullen? 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi, jag bor på samma hotell som du ;)

2014-09-14 @ 13:56:16
Postat av: Anonym

Hihi, jag bor på samma hotell som du ;)

2014-09-14 @ 13:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0