I handbojjor

HOHO!
Strand 12 blev det minsann!
Vi hann vara där i ca 30 minuter och så började det ösregna.

Jag har aldrig sett så mycket människor lämna en strand så fort ;)
Vi hamnade under ett parasol vid strandens cafeteria och tog en varsin bira.
Efter en stund rumlade det in 2 polismän som skulle dricka/äta något och jag som aldrig kan hålla käften frågade rakt ut om jag kunde få låna ett par handbojjor.
Resultat:
Det var sista gången jag försökte dra ett skämt.

Efter ca 1h sken solen upp igen och vi sprang ner direkt.

Mamma, Doris och Jeanette skulle prompt i på en gång.
Jag hade SÅ vunnit miljonen om detta hade vart en video på Roliga Timmen.

Ikväll ska vi alla ta en drink på Moods och sen blir det shopping :)

Nu har vi precis kommit till rummet och ska duscha. Jag och Kadir ska ut på en liten tur på rasten sen.

Marre efter stranden:



Kommentarer
Postat av: Niles

Så sjukt fint! Vill också vara där!!

2014-09-08 @ 14:48:33
URL: http://theniles.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0