Jordbävning inatt

Godmorgon!
Det blev ingen mer uppdatering igår efter grejen med städpersonalen.
Jag var så satans upprörd och förbannad att jag inte ville göra något.

Vi satt på Moods hela kvällen med Anette och hennes man + en vän till dom. Riktigt trevligt.
Jag berättade för henne att jag ska vara med i en film (har inte skrivit ut det här än), och berättade att jag måste lära mig bl.a karate.

Vad hände?
Jo, hon lärde mig grunderna inom karate - på plats.
I högklackat.
Så classy.
Men när det var dags att visa hur man sparkar tog hon med mig in på "the little ladies room".
Jag trodde bokstavligen jag skulle slå ut väggen.
Damn, det kan nog bli bra det där ändå.

Kl.11 kommer Fritidsresor till hotellet, då ska vi berätta allt som hänt oss på MINDRE än en vecka och se vad de tänker göra åt saken.
Tills dess ska vi ligga vid poolen, och efter drar vi till stranden - med "do NOT disturb"-skylten uppsatt på dörren.
Undrar om de fattar vad den betyder? ;)

Och förresten!
Inatt vid 12-slaget var det jordbävning utanför Antalya, 5,2 tror jag det var uppmätt till.
Jag stog i badrummet och grejade när jag fick ett sms av Kadir.
"Canım, askım, baby did u feel the earthquake?"
VA?!
Klart jag inte gjorde.
Jag gick ut och frågade mamma om hon kände av den och hon flippade ju ur totalt.
-"VAR DET DÄR EN JORDBÄVNING?!
Hon trodde det var restaurangen som spelade för hög musik som gjorde att sängen skakade till.

Damn.

Från Kadirs sovrum inatt. Fin utsikt till borgen.

Samma, fast imorse.

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Oj vad läskigt :/

2014-09-05 @ 10:15:31
URL: http://oslofru.com/
Postat av: Anonym

Städpersonal är inte alltid att lita på! Finns många underliga typer. Min dotter var på en resa och hon stängde av elen för att jävlas öppnade deras bröd de satte upp skylten att de inte ville bli störda men vem tittar in i sovrummet om inte STÄDERSKAN!! Vi har blivit av med kläder när vi var i Grekland!! Hoppas ni har de fint:)

Svar: Vad fan!!! Att bli av med saker måste man väl få ersättning för?
Annars har vi det bra, tack :)
Marre

2014-09-05 @ 11:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0