Kalldusch på det här

Jaha, nähäpp...
Nu försvann solen totalt, lika bra att ge upp och ta sig en kalldusch istället.
Jag har faktiskt tagit en läsares råd och sköljer igenom håret med kallvatten, det känns som att håret inte blir lika fett då.
Kanonbra idé, finns det fler bra tips?

Men så mysigt poolområdet är!



Jag gillar det skarpt och killen som jobbar vid poolen har fått för dig att jag ska jobba där imorgon?
Kommer inte ske om jag inte får betalt + gratis dryck ;)

Nu dusch!
Sen om vi hinner möta upp Uncle Steffen med hans fru och deras vänner som sitter på Moods just nu :)


Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Så skönt med ett dopp i de blå :)

2014-09-01 @ 13:28:39
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0