Läskigt på stranden

God dag :)
Herregud vilket underverk den där drycken gjorde.
Idag mår jag perfekt förutom lite snuva och hosta. Jag har t.o.m legat på stranden några timmar :)



Och vet ni vad som hände?!
En turkisk mamma tog med sig sin lilla bebis, inte ens 1 år gammal, (så pass liten att den fortfarande ligger i famnen och ammar) ut i de skyhöga vågorna TROTS att det var rödflaggat.

Det kom en jättevåg och hon tappade självklart bebisen under vågen.
Hade det inte varit för alla turister som reagerade på att hon tog ut en sån liten bebis i vågorna, så hade inte bebisen överlevt.
Mamman satte sig upp på stranden och såg sig lite omkring, bebisen syndes inte.
Tack och lov hittade en norsk man bebisen, tog denne i famnen och sprang upp på stranden.

OOOOOH JÄVLAR vilken utskällning mamman fick - med all rätt.
Fast hon verkade ändå inte fatta allvaret i det som just skett.
Hur i hela helvete är man funtad om man ens funderar på att ta ut en så liten bebis i såna vågor?!
Om de vill att bebisen ska få svalka sig så finns det pooler eller strand-duschar.

Man tar inte ut en bebis... Punkt.
Och är man så jävla DUM att man gör det iaf och vågorna sköljer över en - då kramphåller man fast vid det som står en närmast i livet.

Återigen så får ni kalla mig känslokall - men den mamman fick skylla sig själv om ingen hade drunknat eller försvunnit.
Idioter ska inte ha barn.

Nu tycker Kadir att jag ska komma till Moods och äta cacik :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0