Lite av shoppingen:

Nu är vi på hotellet och gör oss iordning för sen lunch/tidig middag på Rami :)

Vilken bra shoppingdag vi har haft, jag kunde knappt vara mer nöjd.
Allt jag ville ha fick jag till mitt pris, förutom hos en äcklig turk som blev asförbannad på oss.
Det gällde te-servisen som jag letat så länge efter:

Han satte (självklart) ett högt pris och jag sa självklart NEJ.
Han ville då veta vilket pris jag ville betala och då blev han förbannad, så vi lämnade butiken.
Det roliga var att jag fick mitt pris i butiken brevid, och då fick jag dessutom en te-kanna EXTRA, till samma pris.
Bara för det var vi ju tvungna att gå förbi hans butik och visa det.
Så sur han blev... Jag fattar inte? ;)

Sen harvar hittat smycken igen, ett Chanel-armband och ett par MK-örhängen.




Sen även ett armband till bejbigörl hemma :)
Mamma har hittat massor med.
Resten kommer senare :)

Kommentarer
Postat av: maria

Så fina saker!!!! Vad betalade du för det?? Ska snart dit och är jättedålig på att pruta :P

Svar: Sockerskålen betalade jag 30 lira för, (skedarna 4 lira styck).
Aladdinlampan var dyr, 80 lira.
Te-servisen fick jag för 180 lira, då med en extra kanna på köpet :)

Marre

2014-09-30 @ 12:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0