Medicin på Moods

Godnatt!
Det blev ingen mer uppdatering för jag har legat sjuk hela kvällen, med hosta, snuva och feber.
Usch så tråkigt :(
För ca 1.5 timme sen ringde Kadir och ville att jag skulle komma till Moods, så skulle jag få medicin.

Huskurer is the shit alltså.
Först fick jag någon hostmedicin, sen kokade kökspersonalen ihop någon hemsk te-liknande dryck.
Det var honung, mint (bland annat) och såna där gröna kvistar med blad på, som de kokade.
Det smakade hemskt och jag började toksvettas.

Och personalen på Moods är ju bara för söta, hur de alla tog hand om mig och var omtänksamma.

Nu ligger jag på hotellet igen och ska försöka svettas ännu mer, enligt bartendern så är det här det absolut bästa man kan ta i medicinväg, för det ska göra att man svettas ur allt.

Och ni vet ju mig - jag tar aldrig medicin, tablettform eller vätska. För jag anser att kroppen ska läka själv. 
Men när det kommer till huskurer och rent naturliga saker så kan jag göra undantag. 

Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig. Hoppas du blir frisk snart och inte för mycke tid går till spillo av en dyrbar tid. Kram

2014-09-18 @ 09:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0