Ny regering

Godmorgon!
Utan att ha följt valvakan inatt så fick man höra överallt hur det gick iaf. TV apparaterna gick på högvarv.
Jag kan inget annat säga än att jag är jättenöjd med regeringsskiftet.
Dock ser jag i lite utländska tidningar att INGET land utanför Sverige kan förstå hur vi kunde välja bort Fredrik Reinfeldt.
Kanske är det ett stort misstag, kanske inte. När andra länder gick i finanskris höll han Sverige kvar på plats.
En väldigt viktig fråga i vårat Sverige.
Men.. Jag hoppas innerligt att inte S sabbar ekonomin nu. Jag röstade trots allt på S.

Nog om det!
Inatt hämtade Kadir mig på hotellet vid 02 som vanligt. Vi tänkte åka ner till "fladder"-parken och mysa en stund.
Men helt ärligt alltså, så trött som jag har varit under den här semestern har jag inte varit under åren då jag jobbat.
Helt sjukt.

Men jag börjar få ont i halsen nu också :( så idag blir det att dricka varmt... I denna värme :(



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0