Ostabilt väder

Godmorgon!
Och ja, det är en GOD morgon, för idag fick vi frukost ;)

Under kvällen igår blev jag mycket sämre, halsen gör ont, näsan rinner, jag är hes, hostar, slemmar... Ja ni vet. Rubbet.

Men jag sov hos Kadir inatt och nu konstaterar jag att det är AC'n på hotellet jag blev sjuk av.
Jag har sovit jättebra hos Kadir, han hade inte ens igång fläkten.

Idag vet jag inte vad som sker... Det ser ut att bli fint väder, men det har ösregnat tidigare imorse och det är fortfarande lite mörks moln.

Får se :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har det inte regnat och åskat mycket? Eller det kanske är vanligt vid denna tiden på året? Ha de fint:)

Svar: Det är ganska vanligt att det regnar i september (tydligen), men just denna månad tycker jag att det vart lite väl. (Kanske bara för att jag har semester).
Marre

2014-09-17 @ 11:58:40
Postat av: charlotte!

hej marre! det är nog inte ac du blev sjuk av.. var där nere i 2 veckor och alla jag känner där plus jag har samma problem.. hostar feber snorig slem, och jag har inte använt acn.. =/ hemma men fortfarande sjuk. Dumt av mig att inte gå till doktorn. Hoppas du är bättre!

Svar: Verkligen? Åååååh! Och jag som alltid trott det var pga ac.. Hehe. Jag är hemma sen 2 veckor nu och jag är fortfarande dålig, men det börjar ge med sig nu.. Krya på dig med!
Marre

2014-09-30 @ 20:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0