Present!

Halloj :)
Eftersom frukosten blev utesluten så tar vi det enda som vi är nöjda med här: Cheese Toast.
Det KAN man inte misslyckas med.
Och så är det poolhäng a'la carte idag.

Nämnde jag att några gäster från förra restaurangen bor på hotellet?
De kände igen mig direkt och ikväll ska de äta på Moods :)

Och på tal om Moods...
Min söta Waka-Waka-familj var på Moods och såg AIK-matchen igår.
Jag träffade de för första gången när vi jobbade på Norden Restaurant, och nu är lilltjejen 5 år.
Titta vad hon gjorde till mig igår:
Alltså, det är ju så gulligt så man kan smälta. Kadir fick också ett i sina utvalda färger.


Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Å vad gulligt! :D <3

Svar: Verkligen :D
Marre

2014-09-16 @ 11:28:35
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0