Samtal med Fritidsresor samt poolhäng

Tjenare....!
Jodå, Fritidsresor kom vid 11 imorse.
Vi berättade allt som hade skett och att vi har haft överseende med det mesta, att vi hittat inte bara en, utan TVÅ synålar i sängen men valde att inte göra någon stor grej av det första dagen.
Men sen att det skedde igen dagen efter - då är det allvarligt.
Sen incidenten med drinkarna - att vi hittade plast och SLEM.
Och det värsta med städkärringarna igår då.

När jag hade fått ur mig det värsta så påpekade jag även att det inte var chefen vi var arga på (han såg helt förstörd ut, stackarn), utan på just städpersonalen.
Efter samtalet gick jag undan och lyssnade lite i smyg på vad guiden sa till chefen.
Hotellet ska ge oss något som kompensation och sluta be oss stanna kvar på hotellet för att äta middag samt dricka drinkar.
"I really doubt they will have any drinks here after what happened."
Sen talade hon lite mer om vad de kunde göra för att kompensera för allt som hänt.

Jag var nöjd så jag gick tillbaka till poolen.
Och nu vet resten av de svenska OCH danska gästerna på hotellet vad som har skett.
JAG är duktig på att sprida, ska ni veta. Det gäller att hitta dom som skvallrar vidare ;)




På Kadirs rast ska han och jag ta scootern, åka runt och försöka hitta såna där låga strandstolar, så man äntligen kan kommer ner på stranden igen! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0