Sista timmarna idag

Hallå :)
Idag har jag inte uppdaterat så mycket eftersom Kadir har ändrat arbetstiderna idag och imorgon, så vi ska kunna umgås mer.
Så idag hade han hela 3,5 timmar rast!
De spenderade vi, jag, mamma och Kadir, nere i hamnen, tittade på båtarna och tog en bira.
Vi har börjat packa nu också... Eller ja, vi är typ klara. Vi ska ha med oss lite EFES-glas hem också :)

Gud vilken hemlängtan jag har.
Till mina älsklingar och mera jobb ❤️
Kan knappt vänta!



Jag är rätt nöjd med brännan förutom att jag är nästan skinnflodd på näsan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha så du vill hem! Trodde du ville va kvar längre, men de klart de är ju inte första gången du är i Alanya!:)

Svar: Det är skillnad när jag jobbar, då kan jag gärna vara här längre. Men på 3 veckors semester blir jag rastlös :)
Marre

2014-09-19 @ 15:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0