Våran shopping:

Godmorgon!
Det blev dålig uppdatering igår, ursäkta.
Vi hade verkligen fullt upp hela dagen med bazaaren, sen mat på Moods, sen mera shopping.
Både jag och mamma hittade fina saker, och Doris och Jeanette ska vi inte tala om. Laila tror jag inte köpte så mycket saker.
Här är allt jag hittat hittills;

Min otroligt snygga skinnjacka.


Fotlänk är ett måste. Denna gång köpte jag inte med delfiner, det fick bli sköldpaddor istället.

Två silverskedar. Jag älskar de små dekorationerna i vardagslivet, så dessa ska jag ha som sockerskedar.

Både jag och mamma köpte schalar i dessa två färger.

Mamma köpte en liten MK-väska med plånbok.

Och just!!
Jag FICK en YSL-plånbok igår av en jag känner i en butik, (inte Paris). Den har jag glömt att fota men det kommer.

Och inatt sov jag på hotellet, jag var så sjukt trött efter allt vi gjorde.
Men vid 2-tiden ringde Kadir och ville att jag skulle komma ner till Moods.
Bara för att hålla honom sällskap liksom.
Han skulle precis gå hem då ett stort gäng svennar rumlade in och skulle dricka mer.
Självklart gick jag ner, det var ju jättemysigt att bara sitta där.
När Kadir väl slutade följde han mig till hotellet igen.
Idag är han vaken tidigt, han ville umgås allihopa innan jobbet.
Tyvärr regnar det massor nu så det blir nog inte så mycket gjort innan han börjar :(





Kommentarer
Postat av: Jasmin Desmi

Härligt att bo och jobba i Alanya, vilken dröm! :)

2014-09-10 @ 08:53:01
URL: http://jasmins.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0