-no title-

Godmorgon alla!
Så dåligt man har sovit inatt, det har vart så sjukt vaaaaaaarmt!

Det verkar som att det blir 1, max 2 inlägg om dagen för den jävla skitinternetet funkar inte på hotellet, (vad kan man förvänta sig när det ingår i priset?) och jag kan inte hålla på och leta nät överallt vart jag än går...

Idag är det (tydligen) bestämt stranden igen, men jag ska ligga under parasollet för jag har bränt mig i ansiktet, på axlarna och ryggen... Och ena sidan på låret med 😫😵

Och ikväll blir det shopping!
Jag ska ha en väska (kan man aldrig få för mkt av), ett par Converse och ett par snygga sandaler.
Sen lär man köpa något till kattvakterna där hemma :) och som alltid, något till min kära far.

Men herregud så seg jag är efter kvällen på Mango igår... Men det blir fler kvällar av den varianten! Imorgon kommer Amy ( ❤️ ) och om en vecka kommer Jeanette, Doris, Therese och Malin... Då ska Thess och Malin bli med mig och Amy ut... Blir väl lite innan på min och Kadirs balkong först :)

Nu mot la Playa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0