Årsdag idag

Godmorgon!
Börjar med att säga att idag firar jag och Kadir 2årig förlovningsdag!
Visst har vi haft våra upp-och-nergångar, och fram tills att vi åkte till Alanya hade vi haft ett tjafs i flera dagar.
Får se hur vi firar denna fina dag :)

Och härliga frukosten intagen, riktigt bra frukost här faktiskt.

Mest glad är jag över att de har Helva, inte det nyttigaste kanske men ÅÅÅÅÅÅH så gott 😍

Och idag kommer kära moster!
Mamma fick ett meddelande imorse att flygplanet tydligen gått sönder och att ett nytt plan är på inflygning från Göteborg.
Så de kommer 3 timmar senare..
Hehe, lite småkomiskt är det, min moster flyger sldrig charter och nu när hon väl gör det så går planet sönder.

Som jag skrev igår så ska ju Rut-Berit och Rock-Olga på Hamam med moster, så stranden skippar vi idag.
Så idag blir det att vandra runt och hälsa på folk, kanske shoppa lite... 

Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0