Kväll 1

God afton från skitvarma Alanya!
Alltså vilken jobbig flygresa... Alla vet ju hur jobbigt det är med ungar som skriker... Tänk er då 3 överklass-gamar till kärringar on top of that.
Fast jag tror jag skrämde den ena kärringen när hon försökte slå på sätet, för hon tyckte det var lite jobbigt att Rut-Berit (Vonkan) snarkade till. Det gjorde hon bara en ggn efter den blicken jag gav henne.
Jävla ödla.


Kadir fixade våran transfer från Antalya till Alanya, så himla skönt att slippa åka den stora turistbussen... Helst ville jag ta taxi men det var tydligen något problem med det, tydligen får inte Alanyas taxis åka in på flygplatsen? Det får bara de som åker FRÅN flygplatsen? Weird...

I år bor vi på My Home, ett lägenhetshotell mittemot Moods, fast på en liten sidogata.

Nu ska vi käka sen gå över till Lilla Morot och ge en present som tack för att vi alltid får gratis solstolar ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0