Mysdag

God eftermiddag.
Vilken mysig dag, stranden självklart hela dagen.
Fastän jag hade 30 i solskyddsfaktor 
och låg under parasoll så har jag bränt mig! Otroligt så stark solen är.

Jag gick lite tidigare för att hinna duscha innan Kadirs rast, så vi kunde umgås lite.
Vi drog till Tropical Vitamin och köpte en varsin vitamin-bomb, gick till parken vid minigolfen och mös massor.




Sen tog vi skotern upp till Kale, förbi våran gamla lägenhet och vidare till hotell Bella Vista för utsiktens skull:

På vägen ner:





Ikväll ska vi äta på Norden Restaurant!
Det ska bli trevligt.

Sen blir det shopping :)

Kommentarer
Postat av: J U N I T J E J

Vilken härlig blogg du har!

Svar: Tackar :)
Marre

2015-08-29 @ 19:12:26
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0