Bara så där plötsligt....

...så fick jag denna stoppad i näven av en av killarna på Moods:

Undrar vad jag gjort för att förtjäna den 😂 

Det är strålande sol och jättevarmt idag, men jag brände mig skapligt igår så axlarna vill jag inte utsätta för sol idag. (Kul, bara för att jag sa till Marko att jag inte bränner mig).

Så det blir skugga för mig, förmodligen på Moods hela dagen.


Och GRATTIS alla svenskar som vågar fira Svenska Nationaldagen idag, utan att vara rädda att bli kallade rasister 💙💛
Jag ska försöka få lite Sverige-firande på Moods ikväll... 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en mysig vecka :-) Den bilden när du står vid palmerna är så vacker. Kram på dig!

Så hörs vi, längtar redan tillbaka... Hälsa!

2015-06-23 @ 12:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0