En dag utan sol

Godmorgon!
Idag struntar jag i stranden, jag har bränt mig över precis hela kroppen.
Typiskt, men bättre att låta huden vila då, men imorgon blir det sol.

Så idag ska jag hjälpa Rene och Line, och deras vänner, med shopping, tatueringstider och även en guldshop ;) men det är senare i eftermiddag.
Amy ville att vi skulle gå till ett ställe och äta våfflor med glass, förmodligen MADO men vi har inte bestämt något än.

Nu är det frukost!
Älskade turkiska (personal-)frukost.
Vi köpte även pasta (bröd) från Kale Market idag... Yuuummie!
Och idag drack jag favoritsodan, med citron!

Och så mycket mina ben och fötter svullnade igår! Helt sjukt var det.. Jag kunde inte nå runt med händerna runt vaderna ens...
Först blev jag livrädd och trodde att jag hade gått upp så sjukt mkt i vikt eftersom jag inte direkt följer dieten när jag är här... Men SÅ mycket kan man ju inte gå upp på 5 dagar?!
Men idag är benen och fötterna normala igen, tack och lov.

Nu ska jag... Öööh, greja lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0