Girls Night

God morgon!
Jag skulle uppdatera mer igår men vårat internet i lägenheten dog, så jag fick springa över till Gallion Hotel, så nu går vi på deras nät :) men det var så segt så jag väntade med uppdateringen ist.

Vilken fantastiskt rolig kväll vi hade igår.
Jag mötte upp Emelie från bussen, vi gick till Moods direkt och tog en Strawberry Daiquiri och väntade in Amy där.
Sen gick vi till våran lägenhet och mös på balkongen med drinkar.. Vi hade Bacardi, Captain Morgan, vodka, och diverse att blanda med.
Och ingen ska säga att jag inte är en bra värdinna:

Riktigt mysigt hade vi och mycket att ta igen.


Vi tog en taxi till centrum och tittade in på Queens Garden, där vi skulle möta upp Shirley och hennes sällskap.
Henne hittade vi aldrig så vi tog promenad runt hela hamnen, träffade Adem från Mango (Panderosa innan), tog en runda inne på Robin Hood och Latino Club.. Men det var nästan tomt så vi gick till Crazy Horse och blev sittandes där ett tag.
Bra drinkar hade dom ;)

Sen blev det Casablanca, gratisdrinkar och shottar.
Personalen där är ju fantastisk :)
Mestadels gick vi faktiskt runt, hälsade på på de vi känner på sina respektive klubbar och barer.

Tyvärr gick kvällen så otroligt fort så rätt som det var var Amy tvungen att avvika hemåt, så jag och Emelie gick tillbaka till Crazy Horse och träffade på Adem där igen som bjöd mig på bira ❤️

Emelie sov hos oss inatt så kl.9 imorse följde jag med henne till bussen som gick tillbaka till Manavgat.

Så himla kul kväll!


Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

Mysigt :)

2015-06-06 @ 11:36:42
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0