Incheckad

Incheckad och klar på Jönköpings flygplats! Nu är det bara att vänta och förhoppningsvis sova 😜

Lite kul att flygplatspersonalen hälsar och säger att de läser min blogg.
Alltid trevligt 😀

Lite orolig är jag faktiskt, det blåser jäklar anamma ute så denna flygtur lär ju inte bli så kul. Lite ungefär som när jag och moster blev kvar på Lanzarote pga storm 😫

Taxfree är handlat till Moods, men de hade inte så mkt på denna lilla flygplats så hoppas det jag köpt räcker.

Hörs i Alanya!

Puss

Mina gosnosar som kom fram tidigare idag!


Kommentarer
Postat av: Martina

Skyldig ✌🏼️😂 Hoppas flygningen gick bra!

Svar: Haha!!! Så kul 😜
Flyget gick bra, men flygrädd som alltid så klagar man alltid på något 😂
Marre

2015-06-03 @ 19:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0