Längs la Beach

Hallååååååå... (Citerar min vän Love som gärna citerar Sickan).

Dagen spenderades på Moods, jag har så sjukt ont på brännan över axlarna att det känns som om jag är skållad!
Titta bara så man ser ut:

Underbara Jackie och Bob lämnade kvar lite krämer till mig, en av dom med Aloe Vera mot just bränna.

På Kadirs rast tog vi en mysig promenad längs stranden och mitt favvodtälle: vattenparken.






Sen blev det frukt på balkongen igen.
Känns som att jag kommer leva på frukt hela denna vecka ❤️



Kommentarer
Postat av: Mama

Va fin du är

2015-06-08 @ 06:50:14
Postat av: Thess

Det var jag som skrev innan om det inte syntes ;-)

2015-06-23 @ 12:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0