Skoj och shopping

Vilken bra dag det har varit!
Jag satt först på Moods men blev lite uttråkad så jag gick bort till Akif och hälsade på.
Han roade sig minsann:

Sen kom Magnus, Thess, Peter och Marko så jag följde ned dom till hamnen och drog 2 glas på Josefs Platz :)

Där satt vi ett tag, sen mötte jag upp Elinor och gick på lite shopping. Hur trevligt som helst, jag har ju hittat vad jag ska ha innan jag åker hem.
Det gjorde jag under Kadirs rast.

Nu är jag på Moods och ska käka med en dansk man som jag lärde känna på den andra restaurangen, Erland.
Han har ytterligare 3 norskar med sig och en till svensk som ska käka här med.


OCH NU HAR AMY LANDAT!
Just nu är hon hos "Romeo" men kommer hit sen. Så det blir några drinkar sen ;)

Ikväll är det live music på Moods :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0