Hamnen brinner igen

Alltså seriöst, om jag vore en journalist skulle jag vinna Pulitzer-priset direkt.
Så fort jag är i Turkiet så händer något.

Ikväll var jag och Amy i hamnen och hade hur kul som helst.

Vid avrundningen gick hon hem och Kadir mötte mig så vi tog en promenad i hamnen.
Rätt som det var mötte vi brandbilar och det var kaos!
Ett 15-tal butiker brann runt Queens Garden och det var helt galet!
Vi stog 20 meter ifrån och filmar från olika ställen!
Så det kommer nu, allt från min och Amys kväll kommer imorgon.







Tro på fan att jag har skickat mina bilder och videor till media hemma så de kan gotta sig!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Och vilka bilder! Vackra och otäcka samtidigt. Skönt att höra att ni har det bra och inte blev drabbade direkt. Kram Pernilla

2015-10-13 @ 08:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0