Inzoomad

Godmorgon!
Vilken bra dag hittills, käkade frukost hemma, sen åkte Kadir och jag ut på lampjakt.
Jag hittade en jättefin lampa att hänga i fönster så den åker upp när jag kommer hem. Och så fick jag en liten kupa gratis, en sån där som man har stearinljus i.
Man tackar!

Och idag är det strålande sol utan att enda moln på himlen, så jag och Amy drar till Palm Beach igen.
Igår var jag ju hela dagen och kvällen på Moods (fick hoppa in i baren eftersom bartendern är ledig dagtid) och självklart svullnade mina fötter :(

Och förresten!
Det var ju massa media i hamnen, och jag blev ju filmad! Haha, de zoomade verkligen!

Så nu väntar jag in Amy så vi kan fixa till brännan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0