En dag i skugga

Godmorgon!
Blev inget mer här igår, efter rasten drog vi alla på shopping igen... Jag är helt klar, förutom kanske en väska till och en Jack Daniels-tjocktröja.

Idag får de andra klara sig själva på stranden. Jag orkar verkligen inte mer!
Det är ju stranden vareviga dag, jag blir så sjukt rastlös. Så jag hänger hellre på Moods med Kadir, men jag ska ta en promenad till stranden och säga hejdå eftersom de åker hem imorgon och de ska vara på hotellet ikväll IFALL det blir demonstrationer.. Har hört att det ska bli  både idag och imorgon, men så helt plötsligt kanske bara imorgon, till att det kanske inte blir något alls?!

Någon här nere som VET vad som sker?

Hur som... Nu ska jag njuta av skuggan, värmen och min diesel som jag fick stoppad i näven nyss :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0