Jag är sjuuuuuk :(

Godmorgon!
Shit så dålig jag blev igår. Vi var ju på stranden som vanligt, och sen följde jag med Kadir på rasten.






Och eftersom frukosten i stort sätt uteblir på morgonen så var jag hungrig så vi köpte en varsin durum-kebab.
Big mistake.

Dock kände jag inte av det förrän efter all shopping (tack och lov), så jag fick lämna alla på Moods och gick och vilade på hotellet.
Men idag mår jag prima!
Idag ska vi till östra stranden, till nr.5 där de tydligen ska ha pool och grejer. Lite som Havana Beach och Palm Beach kanske?

Bilder på shoppingen kommer senare, typ när jag är hemma för jag vill inte hålla på att packa upp/om/ner allt igen.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0