Lyckad kväll ❤️🎉

Godmorgon!
Som jag skrev igår... Det blir ingen strand för Marre idag.
Det blev nog en eller 5 drinkar för mycket i hamnen igår.

Jag och Savannah gick till Amy, började med champagne och andra drinkar:






(Vilken fin brun färg jag har fått!)

Sen utgång!
Vi tog en drink på Moods innan vi vandrade till hamnen och hamnade på Mango för Tequila shots!

Vidare till Queens Garden.
Dans dans dans!!




Efter Q.G tror jag att minnet börjar tryta lite...
Gick sen till Casablanca där vi hamnade på baren...


Sen mat.
Adem från Mango kom och gjorde oss sällskap men vi skulle precis gå så det blev inte långvarigt :(

Tog sen en Taxi hem.


Fin kväll.
Sämre morgon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0