fuska?

HAHA.
Hela mitt liv har jag fått höra att jag FUSKAR?
HELLO, vadå fuska? JAG fuskar väl aldrig?

Har jag fuskat i mitt godisstopp kanske?
Njetski.

Och fuska i ölspelet har väl ALDRIG HÄNT? ;)

Jag täntke göra en liten kul grej som min syrra gjorde.
Man ska gå in på google, söka på sitt användarnamn som man har på bilddagboken.se, kopiera det första som kommer upp och sedan spara det på dagboken.

Den första texten som plopplar upp:
marrre - medlem på fuska.nu

WHAT?!


Nånting stämmer inte i denna värld.
Att jag fuskade när jag skulle bli godkänd i matte - OK. Men det var för egen vinning.

Fuskade jag när jag söp ner ett helt innebandylag i Åhus? När jag själv nästan va nykter?
-----------kanske--------- men det var jag som var DEALER på spelet, jag SKA va nykter!

JAG FUSKAR ALDRIG.














Och hör sen.


Kommentarer
Postat av: Mankanan

I know du föskar! hiauhiau

2008-01-25 @ 18:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0