Beundrare... WIE!

Igår var en så kul kväll här på Hasir! Som vanligt var det fullsatt och vi hade en massa shower! Bl.a lillkillen som kommer och gör sin glas-show, vi hade några danser och många turister var på! Alla älskar väl att dansa? :)


Sen måste jag få bli lite "stolt" eller vad man nu kan kalla det. I 3 kvällar nu har samma killar ifrån Danmark suttit på Hasir i minst 8 timmar! Jag var mycket runt deras bord igår för att ta drinkbeställningar och lite småprat och framåt småtimmarna började vi prata lite. Jag frågade varför de gillar Hasir så mycket och jag fick det mest oväntade svaret ever!

"We are coming for watching you. Swedish girls are the most beautiful girls in the world and you are a living proof". RED-FACE!! Eller något i den stilen, minns inte ordagrant vad de sa.

Ikväll har de dock bokat något på sitt hotell så de kommer inte hit, men imorgon kväll ska de hit igen. De har tydligen köpt med sig någon alkoholdryck från Danmark som vi inte har i Sverige, som de vill att jag ska prova. Kan vara kul :P Det är tydligen en blandning av äppelcider, vin och redbull (?) Låter det som något?


Kommentarer
Postat av: m

Heej! Hittade din blogg för några dagar sedan och tycker den är jätte bra! Undrar om du kanske skulle vilja skriva lite om Alanya typ bra/mindre bra ställen, saker att göra mm? :) Skulle vara väldigt kul att läsa! Åker ner dit nu snart! :)

2011-06-14 @ 22:00:01
Postat av: Mama

Sug åt dig allt smicker, du är vacker. Men tycker inte att du ska prova den dryck som dom har med sig, vet aldrig vad det kan vara i den. Akta dig. Du vet att de kan blanda i vad som helst. Snälla akta dig. Puss Älskar dig och krama Kadir från mig.

2011-06-15 @ 07:14:13
Postat av: erika(jyringen)

akta dig för danskar..farliga människor :P

2011-06-15 @ 10:09:16
URL: http://jyringen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0