Cuma-basaaren

Idag är det ju Fredag!
Vilket betyder att jag och Kadir ska springa till Cuma-basaaren (fredagsbasaaren) och köpa en massa frukt! Vi har vart väldigt dåliga med det, undra om det är därför jag är så hängig och trött? För att jag inte får i mig tillräckligt med frukt? Grönsaker får jag i mig mer än nog eftersom personalmaten alltid innehåller nästan bara grönsaker :)

Jag har tappat lite i kilo redan faktiskt.. jag har inte mycket till rumpa kvar! Jag älskar det och Kadir hatar det :P



Ska visa en bild med mina jeans på sen..
När jag köpte dem var dem perfekta, nu hänger dem :P


Kommentarer
Postat av: Mama

Gumman om du inte sköter om din hälsa kommer jag ner och hämtar dig, bara så du vet... Ät ordentligt och drick vatten....!!!!!!! Älskar dig

2011-06-03 @ 16:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0