Frukost längs stranden!

Godmorgon!
Igår var en så kul kväll.. dåligt med folk men jag fick träffa Navid igen! Ikväll ska vi ut och ta några drinkar tillsammans! Navid träffade jag första gången förra året, och vi har hållt kontakten sen dess! Kanontrevlig kille!

Idag känns som att det kan bli en riktigt bra dag, jag är på bättringsvägen med all hosta, snuva och feber! Jag säger då det... medicinerna här nere är rena dunderkuren. Jag har bara tagit medicin 2 ggr igår och en ggn idag! Helt otroligt...

Jag och Kadir gick tidigt till Hasir för att låna Ekrems scooter. Vi åkte iväg och köpte Börek, Pasta och lite vatten och sedan ner till stranden. Kolla vilken utsikt!






Sen fick vi besök av denna lilla krabat:


Mysigt, va?


Kommentarer
Postat av: Mama

Allt ser helt otroligt underbart ut, ja kanske inte den lilla ödlan då, den klarar jag mig utan:) Hoppas allt är bra. Älskar dig, krama Kadir, PUSS

2011-06-19 @ 13:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0