Queens Garden!

Godmorgon!
Igår efter jobbet skulle jag, Kadir, Eli och Jack ha följt med Eli´s son och hans vän till Queens Garden. Vi kom dit lite senare än dem men vi hann umgås ett tag och hade jättetrevligt. Och jag träffade min underbara vän Lilla Morot! Han vart jätteglad att se mig och jag vart nog dubbelt så glad! :D Kvällen var jättetrevlig!


(hihi, jag har verkligen fått känsla för Diesel)





Det vart bara en drink/öl. Det var mest bara för att komma ut och ta det lugnt efter jobbet.


Kommentarer
Postat av: Mama

Va roligt att träffa lilla moroten igen. Träffar du honom igen så hälsa så mycket från mig. Han är ju bara helt underbar. Hoppas allt är bra nu. Diesel gillar du tydligen. Får prova det. Älskar dig, Puss

2011-06-22 @ 13:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0