Bomba-dag!

God eftermiddag!
Hoppas alla mår bra idag?
Jag mår kanon, jag fick nämligen med Kadir ut på powerwalk tidigt imorse. Däremot stannade vi på Bolu Sofrasi och käkade frukostbuffe mitt i allt. HAH, så bra gick den powerwalken. Anywho, jag känner mig duktig iallafall :)

Imorse var det meningen att jag, Annelie och en väninna till henne skulle ha gått till stranden, men det vart inställt eftersom molnen täckte hela himlen och det såg ut att börja regna närsom helst. NU är det molnfritt istället, nu när man jobbar. Livet är bra orättvist.

Jag ber så mycket om ursäkt att jag inte har hunnit uppdatera något igår eller tidigare idag, men vi har verkligen fullt upp på Hasir hela tiden. Det är så kul :) Snart har jag och Kadir rast och vi ska prova på något riktigt kul... Om jag hinner uppdatera mer idag får ni se vad det är vi ska göra :) Annars får ni vänta till imorgon! Men det klarar ni väl? :)


Bjuder på en bild innan jag drar vidare!



Hörs sen hoppas jag!


Kommentarer
Postat av: Mama

Du ser lite trött ut gumman, är allt verkligen bra? Slit inte ut dig totalt. Hoppas du hinner uppdatera, och hoppas verkligen inte det är det jag tror att det kan vara:) parasailing !!!! Puss

2011-06-27 @ 15:38:38
Postat av: Sasha

Sv; Ja precis, men som man säger, vila kan man göra i graven. Jag trodde jag skulle vara leig lit edenna vecka, men slutar med att jag jobbar varje dag ändå, och dessutom långa pass.

2011-06-27 @ 18:33:01
URL: http://sashas.se
Postat av: Ch

Dagens fråga lyder såhär:

Vilken är den bästa kärleksfilmen?

Bästa tipset vinner en STOR länk med bild

& såklart nya läsare! Kom in och va med i leken;)

2011-06-28 @ 15:43:21
URL: http://silverdam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0