Älskar parfymer!

Godmorgon!
Äntligen Fredag, eller vad säger ni? Vad ska ni hitta på ikväll?
Kan säga att eftersom jag ska upp tidigt imorgon och åka till Uppsala så blir det relativt lugnt för min del.

Denna morgon tänkte jag visa upp mina parfymer.. igen. Vet att jag har gjort det förut men det har ju tillkommit lite fler i min lilla samling :P PARFYMER är det bästa jag vet, efter skor och väskor såklart!

 
Mina favoriter!
Bruno Banani "Pure woman" och Ed Hardy.






Britney Spears.




Dolce & Gabbana "Sexy choclate" (fel stavat, maybe?) hehe..
Men luktar verkligen choklad och älskar den!

 
Hugo Boss "Femme" och Black XS.

 
Puma och Celine Dion

 
"Summertime"
till vänster är en jättesöt doft och har sparat den bara för att jag inte hittar den någonstans.Om någon av er vet var jag kan köpa den så tar jag gärna emot tips ;)
"True Blue" köpte jag bara för att den var väldigt lik Dolce & Gabbanas "Light blue".


Och jag älskar ju vanilj! Den stora köpte jag bara för att den har VÄLDIGT mycket vaniljdoft.
Alyssa & Ashley´s vart fel, jag letade efter deras med vanilj/cocos, men den är tydligen helt borta också?!
Den lilla till höger är vanilj & boubon, väldigt söt ;)



Den här lilla rackarn fyller jag upp med favoritdoften när jag behöver ta med mig parfym någonstans :)


Kommentarer
Postat av: sandra

dem parfymer som du inte hittar kan du jue goggla efter?

2011-11-18 @ 12:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0