En bra dag hos Lajo

Godmorgon!
(ja, för mig är det morgon, fick en jättechock när jag vaknade).

En underbar Fredag, eller hur? Älskar inte ni också känslan av att veta att det är helg och man har en massa inplanerat? Förutom ni som jobbar helg, förståss ;)

Det var en jättemysig dag igår i Lindesberg. vi var ute hos Lajo några timmar och häpna nu när jag säger detta; jag klappade hästfan. Men jag gjorde det efter att Helena hade ridit så jag visste att hästen var för trött för att springa efter mig, bara för att försäkra mig, liksom.


(bilden är tagen med telefonen, ok? Så inga spydiga kommentarer om att bilden är dålig tack)

Idag ska jag hjälpa mamma att måla om i lägenheten. Vi har redan målat badrummet, hallen samt dörren i mitt sovrum. Nu tror jag vi ska ge oss på balkongdörren och kanske öppna spisen.

Imorgon kanske jag ska på fotbollskup, sen på kvällen är det filmkväll med en kompis som jag inte träffat på några år! Ska bli kul att catcha upp igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0