Fylletaxi en Tisdag!

Godmorgon!
Jag uppdaterar lite snabbt eftersom jag snart ska in i duschen och sen iväg :) Dagen ska spenderas på morsans kontor igen.

Igår var riktigt kul! Innan Liam kom hem från dagis fixade vi med fikat, ballonger och slog in presenter, och när han äntligen kom hem var det så himla kul att se hans min när han fick sina presenter! Av mig fick han ju sin dator, av de övriga fick han muminhuset med alla mumintroll, en muminnalle, en monstertruck (han älskar bilar) och en massa andra bilar av det populära märket Cars.

Vid halv 10 fick jag och Tom åka till Örebro och agera fyllechaffis.. PÅ EN TISDAG!? Fast det är ju inget som inte har skett förut ;) Hihi.. minns ni våran tisdagsfylla? However, nu var det Toms brorsa Dan och hans polare Joel som hade druckit en aning för mycket och självklart ställer jag upp som chaffis!

Nu ska jag in i duschen, och om jag hinner innan jag ska iväg så lägger jag ut bilderna från festen i Fredags!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0