Såhär innan sovdags...

God kväll...
Vad mysigt det är att sitta/ligga i sängen, med laptopen i knäna och höra hur vinden susar utanför fönstret. I like it alot...

Imorgon ska jag med Magnus in till Marieberg på lite shopping... stackarn har blivit, som många andra, varslad och ville dränka sorgerna i lite shopping och vem är inte bättre på den sortens tröst, om inte JAG?!

Då ska jag passa på att försöka hitta de där armbanden som Jojo för övrigt hade letat efter inne i stan igår och tyvärr insett att ALLT som hade med Versace att göra, var slutsålt. Så de där armbanden kan jag säkert kyssa farväl...

Anywho.. vi hörs mer imorgon när jag kommit hem!

Goodnight sweethearts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0