Skräckfilms-kväll i Frövi

Godkväll på er!
Jag är lite fundersam här, är det Halloween denna helg eller var det den förra? Förra helgen var det ju en massa firande överallt och ståhej, men det är den här helgen som alla skräckfilmer går? Jag blir förvirrad och när det snurrar i mitt huvud brukar många skratta...
HURSOMHELST, ikväll är jag på filmkväll hos en gammal kompis, Magnus. Så vi laddar hem massa skräckfilmer, denna helg till ära! "The human centipede" bl.a ;) Den som har blivit förbjuden att visa. Och alla vet ju, att när någon säger ordet "förbjudet" till mig så måste jag ha det, oavsett vad!
Blir intressant det här...

Kommentarer
Postat av: You knooooow...... [sjöhäxaaaan]

Lilla gumman, det är 2an som är förbjuden. DEnna är gammal. Men då tar jag bort den, ladda ner den till dig. Helvetes film. Uääääh!! ----> döende giraff. Pussss! / stiflers mum. =)

2011-11-06 @ 02:13:13
URL: http://sexleksaker.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0