Helgen upptagen...

God morgon!
(Ja, min far ringde nyss och väckte mig..)

Jag har inte hunnit uppdatera nu på några dagar (igen) för jag varit upptagen. Det har varit med jobbkontakter hit och dit, helgen har varit späckad typ.. iallafall kvällarna. I Lördags var det meningen att vi skulle festa till men Helena var fortfarande sjuk så det vart lugnt. Framåt småtimmarna kom en kille som heter Wickis och ställde upp som chaffis några turer inne i Örebro.

Det slutade med matkrig inne på Mc.Donalds (vart vi portade ute på västhaga, kanske?) och några turer i rutchkanan både inne och ute. Helena fastnade.. (film på det kommer när jag luskat ut hur man för över från Iphone)

Sen hamnade vi på sjukhuset.. eller utanför iallafall. Vi hittade en lekpark.

Jag kom hem vid 2 iallafall så det var en tidig kväll.
Det är de små sakerna som gör de roliga stunderna :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0