Mer shopping från Alanya

Tjena!
Jag har inte uppdaterat på några dagar för att:
1. Jag har varit för trött.
2. Jag har inte varit hemma.
3. Jag är stressad över en massa saker som ska fixas iordning. För vad kommer ni förhoppningsvis snart få se ;)


Men hursom! Jag ljög ju lite för er. Jag sa ju att min LV-plånbok var det sista jag köpte innan jag åkte hem. Det var en BIG FAT LIE.. för det första så köpte inte jag den, den fick jag av Kadir. För det andra så har jag köpt dessa underbara saker efter att jag fick plånboken:




(fast den här köpte jag inte heller, den fick jag i försenad present)


(också present)


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj, de bruna va läckra!

2011-10-05 @ 16:55:24
Postat av: Vickis

vad fick du ge för LV skorna?

2011-10-05 @ 16:56:02
Postat av: monica

De första skorna var skitsnygga, vilken affär och var ligger den? Hade de svarta också?

2011-10-05 @ 18:44:09
Postat av: Anna

De bruna skorna var skitsnygga! :)

2011-10-06 @ 08:28:59
URL: http://annisen2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0